Koupě map za kredit

Started by molak, July 29, 2012, 13:58:17

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

molak

Zdravím, co se týče Locusu jsem nováček a mám dotaz.
Stáhnul jsem si aplikaci Locus free a následně zakoupil kredit. Poté jsem si chtěl koupit za kredit mapy. Přešel jsem tedy do Locus shopu a postupným proklikáváním jsem se dostal do obchodu Google play kde po mně chtěli za mapy dalších 247 kč. Teď nevím, co mám dělat, když mám koupený kredit, ale nemůžu za něj nakupovat mapy. Ještě bych se chtěl zeptat, zda je možné za ten kredit koupit mapy pro offline použití (tedy jen za pomoci GPS senzoru). Jde mi v podstatě o to mít co nejpřesnější turistickou offline mapu ČR. Pokud se tedy nedá tato mapa koupit za kredity, chtěl bych Vás tímto požádat, zda byste mi mohli poradit, kterou mapu a kde ji mám zakoupit (případně, jestli si mám ještě stáhnout nějakou aplikaci - četl jsem, že pro mapy je potřeba ještě aplikace SmartMaps, ale nevím, zda jsem to správně pochopil) a pokud není možné koupit tuto mapu, za ony kredity, chtěl bych se zeptat, zda je možné nějak tyto kredity vrátit.
Děkuji moc za veškeré rady a přeji příjemný den.
  •  

Hanka

#1
Dobrý večer,

Zakoupením kreditu, si můžete v Locusu stáhnout mapy pro offline použití. Jak mapy po nákupu kreditu stáhnout najdete zde http://docs.locusmap.eu/doku.php/shop:items žádná další platba už není potřeba, vůbec nevím, co to je za částku, kterou uvádíte (247 Kč).

Pokud chcete podrobné turistické mapy, tak buď SHOCart, pro které je možné zakoupit kredit v aplikaci Locus (pokud už ho nemáte) a nebo Smart maps, ti mají ale jiný způsob distribuce a mapy si můžete pro Locus zakoupit zde http://www.smartmaps.cz/obchod/podrobne-mapy-1-10-000/ , kde stačí vybrat "Android pro Locus".

Bohužel Vám neumím poradit více konkrétně, protože nepíšete, pro které mapy jste si zakoupil kredit.
Pokud jste si zakoupil kredit pro mapy, které Vám nevyhovují, je samozřejmě možné peníze vrátit.
  •  

Ruza

#2
Dobrý den