Cyanogenmod7 + Samsung Galaxy S

Started by jetcz, May 24, 2011, 18:00:38

jetcz

Narazil jsem na dva problemy specificke pro cm7+sgs

1. Defaultne uklada locus data na externi sd kartu pres pevne nastavenou cestu (?) mnt/sdcard/external_sd, na kterou je na samsung romkach nesmyslne namountovana externi karta, nicmene na aosp romkach, tj. vcetne cm7, takovyto mountpoint neexistuje (externi sd karta je namountovana jako mnt/emmc), takze data se fyzicky ulozi na interni sd kartu do slozky external_sd/locus. Bylo by dobre mit tuto cestu uzivatelsky konfigurovatelnou, nebo alespon spravne detekovanou v aosp romkach.

2. nefunguje kompas, namisto toho to vypada, jako by locus reagoval na pohyby akcelerometru :)
  •  

Menion

čao,
  1. pěkný, ten adresář external_sd tam ale musel existovat jinak by se totiž locus inicializoval přímo na interní paměť. Přidal jsem tedy adresář emmc do seznamu adresářů externí karty takže s novou verzí by mělo stačit přesunout adresář Locusu do toho mnt/emmc a mělo by to šlapat ...

2. zkoušel jsi ho zkalibrovat? udělelj s telefonem pár osmiček. Mam na DHD taky CM7 a vše šlape jak má ...
- Official help (ideas, questions, problems): help.locusmap.eu
- Advanced topics, sharing of knowledges: you're here!
- LM 4 Beta download, LM 4 Release download
  •  

berkley

Hey there,
same phone, same rom, unfortunatly not same language... maybe i can help?
Cheers, berkley
Search before posting!!!
XDA Orbit, HTC Touch HD, SGS1, SGS2, Nexus S, S4 Active, OnePlus One, Innos D6000
OnePlus X
  •  

jetcz

1. jo to je mozny, tu slozku si vytvorila zase jina aplikace, ktera tam predpokladala ten mountpoint. kazdopadne diky za emmc ;)
2. skutecne reaguje locus na udaje z akcelerometru a ne z kompasu, znova jsem to zkousel a je to zcela evidentni, muzu udelat video, pokud by byl zajem :) daval bych to za vinu samsungu, od te doby co jsem se ponoril do sveta cm7 zjistuji cim dal vic o tom, jak samsung zmrvil vsechno co slo (proto taky trvalo tak dlouho nez se objevil cm7 na sgs), takze by me vubec neprekvapilo, kdyby kompas byl jednou z tech napul nefunkcnich veci...

berkley> we've got this, don't worry :)
  •  

Menion

Ahoj, no pokud ten adresar external_SD smazes a spustis locus, tsk kdyz tam proste nebude, take by si mel vytvorit koren na Te interní paměti. A ohledně tohok akcelerometru. Pokud by to byla vysloveně chyba sgs tak by mi o tomu uz urcite nekdor rekl, coz se nestalo. Takze to opravdu netusim co s tim ..
  •  

jetcz

takze s tim kompasem je to tak, ze nefunguje ve vice aplikacich a pry je na vyvojarich tech aplkaci aby si to opravili, nejedna se chybu v cm7 (?)
http://forum.xda-developers.com/showpos ... count=5597
http://forum.xda-developers.com/showpos ... count=5595
  •  

Menion

to je celkem zajímavé protože já na DHD používám taky CM7 a vše šlape ... no to mam někde hledat jak to opravit zrovna pro SGS? jee ...

matthias, if you're reading, do you have some issue with compass on your phone? I don't think so right? Because jetcz have and as you told, you both have same phone and same ROM
  •  

jetcz

nejjednodussi by bylo asi napsat vyvojari smart compasu, kterymu to funguje v pohode a poprosit, jestli by treba neporadil co a jak... jinak nekde neco hledat je, uznavam, prace na prd...
  •  

berkley

Quote from: "menion"if you're reading, do you have some issue with compass on your phone? I don't think so right? Because jetcz have and as you told, you both have same phone and same ROM

Everything works as expected...
Search before posting!!!
XDA Orbit, HTC Touch HD, SGS1, SGS2, Nexus S, S4 Active, OnePlus One, Innos D6000
OnePlus X
  •  

Menion

thank you matthias

so jetcz, it looks like some problem in your phone (or combination of phone and ROM). If you want, you may write to developer of smart compass if he tell you his secret. I'll not do some searching and testing of this personally, because this is not locus problem and may change in next CM release ...
  •  

berkley

This is off-topic, but hopefully, it'll help...
Jetcz, did you successfully install CM7? Will say, what do you see, when you are rebooting the phone?

There are three screens...
1. Galaxy S GT-I9000
2. Galaxy S & cyanogen(mod)
3. Cyanogen Mod boot animation

I made a little mistake while flashing and had some minor bugs on the phone. So I went all over again and got it finally to work. The point was, that I never saw the second screen...

Some further information if it still doesn't work.
- Which Mod of CM7 do you use? You'll find this information in "about phone" and see in "mod-version". Mine is called "CyanogenMod-7-05112011-NIGHTLY-GalaxyS".
- I know, stupid question... But are you sure you have the international version of the Galaxy S? You know, there are several variants...
Search before posting!!!
OnePlus X
  •  

jetcz

Hi Berkley,
yes I have the correct bootloader which shows cynaogen mod.
I use nightly #13, also tryied Zach's, Glitche's and stock kernel, same behavior on all of them
And yes, I have the international version I9000.

I'm pretty sure compas was working in earliest cm builds but only thanks to samsung hakcs which are being removed one by one as time goes. (RIL stuff, etc.)
I'm not the only one with this problem , I'll try to write to smart compass developer, lets see if he's something to say :)
  •  

Menion

fine, let me know if you knew any news ...
  •  

jetcz

tak z toho korejce co vyviji smart compass nic kloudnyho nevypadlo, jen ze pouziva uz 8 mesicu stejnej kod a normalne to vsem funguje, nikde nic specialne pro cm7 nemenil, tak nevim... a zjistil jsem ze i star chart normalne s kompasem funguje..
  •  

wvb

Hi menion,

sorry to bump this thread but it's the only result that came up with search regarding emmc..
I ran the text above through Google Translate and you say Locus looks in /mnt/emmc/Locus but that doesn't seem to be the case with me..
Both Locus Pro (latest market) and Locus Free (latest test) can't find my Vector maps which are in /mnt/emms/Locus instead Locus creates a new dir in /sdcard/external_sd
I'm running the latest CM7 nightly on my SGSII...
  •